jag vet vad jag vill, jag vet ingenting

Hej på er! kan säga att mitt liv har tagit en total vändning! Känns som jag har sprungit ikapp de där 1,5 åren som jag missade, och som att allt som jag befann mig i innan inte är något annat än ett minne blått. Tänk vad snabbt livet kan vända egentligen? Är som att jag var ute på en motorväg och körde mot alla röda ljus jag kunde, vägrade bromsa för något- tills jag sedan krockade och blev tvungen att kliva ur bilen. Vanligtvis skall man väl bearbeta det, men istället hoppade jag in i någon limosin rakt in i en annan värld, för att sedan hoppa ur och springa in i en taxi, för att sedan sätta mig på en motorcykel någon annanstans igen. Haha, man kan ju säga att jag har levt iallafall! 
 
Är mitt inne i en storm fylld av alla känslor man någonsin skulle kunna känna, men mestadels så skrattar jag åt de ena och de andra. Tänk att där de bara borde finnas plats för smärta och sorg, där finner man sig själv någonstans ta tag i livet och insé att de är för kort för att inte leva..
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress